De flotte resultater taler for sig selv, og Henrik Jespersen, CEO i softwarevirksomhedens danske filial, er ikke i tvivl om, at Lead Marketing kan løfte opgaven igen:
– Der er mange, som slår sig op på kanvaskald, men langt imellem dem, der formår at komme i mål og levere kvalificerede emner. Vi opnåede nogle signifikant gode resultater første gang, Lead Marketing hjalp os, så vi ved, hvad de er i stand til – og har stor tiltro til, at vi sammen kan løfte opgaven igen, fortæller Henrik Jespersen.
SignUp Software er anerkendt for sin finanssoftware ExFlow, der automatiserer processerne omkring betalinger til store virksomheders leverandører (Accounts Payable). Og det er netop denne løsning, Lead Marketing kontakter potentielle kunder om. En opgave, der ifølge Henrik Jespersen, kræver noget særligt:
– Vores målgruppe er primært CFO’s og Financial Controllers, som ofte bliver kontaktet af virksomheder, der forsøger at sælge deres løsninger. Det faktum, at Lead Marketing har gjort det her mange gange før for alle mulige brancher – og har sans for at tage de relevante drøftelser med målgruppen, adskiller dem fra mange andre, vurderer Henrik Jespersen.
SignUp Software har tidligere haft egne marketingfolk på opgaven, men kan konstatere, at det er mere effektivt at overlade den til Lead Marketing.
– Det er altid en afvejning, om du skal sætte eksterne folk på en opgave, men Lead Marketing har tydeligvis haft nemt ved at sætte sig ind i vores finanssoftware og er i stand til at ramme plet hos modtagerne, så her giver det mest mening at overlade opgaven til dem, uddyber han.
En vigtig forudsætning for at få relevante møder i kalenderen er, at kundernes ERP-system er baseret på Microsoft Dynamics, som er den platform ExFlow er udviklet til. Softwarevirksomheden har stor indsigt i, hvilke virksomheder der bruger platformen i dag – og leverer derfor selv mange af de emner, der skal kontaktes, men Lead Marketing har også bidraget.
– I første runde leverede vi selv alle kundeemner. Her i anden omgang har vi med Lead Marketings input udvidet ringebasen fra 70 til 300 emner, så også her har de været i stand til at bidrage positivt, udtaler Henrik Jespersen, der har planer om at fortsætte parløbet med Lead Marketing i fremtiden:
– Vi forventer, at samarbejdet med Lead Marketing bliver en årligt tilbagevendende opgave. Kunderne udskifter historisk set deres finansielle software hvert 7. år, hvorfor der hele tiden er nogle, der er modne til at skifte. Og der er samarbejdet med Lead Marketing et sublimt værktøj til at generere kundeemner, vi kan arbejde videre med, slutter den danske CEO.
Henrik Jespersen, CEO
SignUp Software Denmark
Lead Marketing ApS
Ræveholmsvej 57, 1 sal, 1
2690 Karlslunde
morten@leadmarketing.dk
30 58 58 10
Lead Marketing ApS
Ræveholmsvej 57, 1 sal, 1
2690 Karlslunde