Med vores produkt ONLINE AUTOMATION får du hjælp til opfølgning af leads og besøg fra hjemmesiden og hvem, der besøger den. Hvor længe bliver de på siden, hvad klikker de mest på og ikke mindst: Hvilke platforme kommer de fra.
Alt sammen relevant data, som kan gøre dig klogere på, hvordan du bedst investerer dine marketingkroner, og om du tiltrækker de rigtige kunder. Om du leverer nok værdi til dem og om mængden af f.eks. interaktioner som likes, delinger og kommentarer er tilfredsstillende eller om der skal ændres noget i budskaberne. Eller du står måske foran at skulle tiltrække deltagere til en event – og er usikker på, om du får tilmeldinger nok?
Få nemmere ved at måle jeres ROI ved at følge hvert enkelt lead på hele købsrejsen fra den første kontakt til den sidste konvertering.
Lead Marketing tilbyder blandt andet et komplet online lead opsamlingssystem til din hjemmeside, så du får fuldt overblik og sikrer, at alle besøgende på din hjemmeside bliver kontaktet telefonisk, så vidt det er muligt.
Savner du at få endnu mere ud af din og dit firmaets LinkedIn sider, kan vi hjælpe med dette også. Alt fra løbende indhold, målrettede annoncer og flere forbindelser. Vi spørger simpelthen din målgruppe, når vi alligevel har fat i dem, via online og telefonsamtaler, om de vil følge jer. Helt op til 40% siger ja til dette.
Én ting er hvad, der bliver sagt. Men hvor og hvordan det bliver sagt kan være afgørende for, om modtageren er åben og motiveret for dit budskab.
Med vores produkt INBOUND | OUTBOUND MARKETING* får du hjælp til opfølgning af leads og besøg fra hjemmesiden og hvem der besøger den. Du bliver klogere på, hvordan du bedst investerer dine marketingkroner, og om du tiltrækker de rigtige kunder.
Leverer du nok værdi til dem, og er mængden af interaktioner som likes, delinger og kommentarer stor nok? Får du nok tilmeldinger til dine events? Arbejder din salgs- og marketingsafdeling tæt nok sammen?
Vi tilbyder blandt andet et komplet online lead opsamlingssystem til din hjemmeside, så du får fuldt overblik og sikrer, at alle besøgende på din hjemmeside bliver kontaktet telefonisk, så vidt det er muligt.
* Outbound marketing er kommercielle budskaber, som bliver skubbet ud til en bred målgruppe. Budskaberne vil ofte være knyttet til fordelene ved et givent produkt, en service, en ydelse eller en virksomhed. Da modtageren ofte ikke har “ønsket” budskabet betyder det, at de bliver afbrudt og må ændre fokus. Eksempler på outbound marketing er radio- og TV-reklamer, diverse telemarketing, trykte annoncer, bannerannoncer eller de facere, du møder i gadebilledet
* Inbound marketing har til formål at tiltrække målgruppen. Budskaberne er ofte meget modtagerorienterede og består af interessant og relevant indhold, der har til formål at få styrke relationen og interaktionen med afsender Eksempler på inbound marketing er SEO-optimering, sociale medier, blogs, webinarer og downloads af guides, rapporter eller e-bøger.
Kort fortalt: I outbound marketing skyder du først og spørger bagefter. I inbound marketing spørger du, inden du skyder.
Lead Marketing ApS
Ræveholmsvej 57, 1 sal, 1
2690 Karlslunde
morten@leadmarketing.dk
30 58 58 10
Lead Marketing ApS
Ræveholmsvej 57, 1 sal, 1
2690 Karlslunde